Sukriye072 Merhaba arkadaşlar bn bu aralar hep bi ağlamak grkyo içimden bazen durduk yere bile ağlıyorum böyle olan varmı
espalp Sukriye072 28+3’üm her gün ağlayacak saçma bi şey buluyorum😂 çok komik ama ağlamak hamileliğin ruhunda var bence😂
Tazeanne0134 Sukriye072 bende öyleydim kuzum merak etme geçer o hormonlardan canım bana hâlâ oluyor arada 🥰
Berna3434 Sukriye072 kendi kendime sakinleştirdim çünkü o halimi asla sevmiyordm hala en ufak şeyde gözüm doluyo ama güçlüyüm diye kendime güç veriyorm 🙂
Sukriye072 Tazeanne0134 gerçekten mi bide bizim ev kalabalık biri bşy deyince bile ağlıyorum kimse knuşmasn evde istyotum
Tazeanne0134 Sukriye072 kim var Kız herkes diyorsun ben tekim evde sadece eşim var işte oda akşam geliyor 😂