selam hanimlar ben 31 haftalik hamileyim hamileligimden önce panik atak hapi iciyordum hamile kaldi 2/3 aylida kadar ictim sonra yavss yavss biraktim aradan 6 ay gecti simdi yavss yavss gene korku panik basliyor ilacta almak istemiyorum korkuyorum doktor al 5 mg diyor ama pekte istekli demiyor eger gercekten kötüysen diyor yoksa cok az bir zaman kaldi diyor benim gibi olan warmi ilac alan veya birakan cok korkuyorum dogum esnasinda tutarsa 😪😪