Haticepinaar0 geçmiş olsun canım. İnan o kadar çok görülen bir şey ki bu. Başımıza gelince fark ediyoruz.
Ben de doktora neden diye sorduğumda, bazen kalitesiz bi sperm ya da yumurta bir araya geliyor. Hamelik oluşuyor ama bebeği oluşturacak kadar gücü olmuyor demişti. Daha başka bilinmeyen nedenleri de vardır elbet.
İlk hamileligimde yaşamıştım. Düşük yaptım ben de kendi kedime. Kanamalarım biter bitmez hamile kaldım. Korunamadim bile, sürpriz oldu. Şimdi Allah'a şükür 14 haftalik hamileyim.