Kızlar yaklaşık 1 aydan fazla süredir kasılmalarım oluyo bebek toplanıyo sürekli toplandığında 1 dakika sürüyo öyle durması karnım sertleşip sancı yapıyo kasıklarıma. 1 haftadır da iç çamaşırım ıslanıyo ama akıntı olmadığına eminim renksiz kokusuz sanki bardakla su dökmüşüm gibi oluyo. Bir kaç kerede bacağıma doğru şeffaf renkte su sızdı. 3 hafta öncesinde 24 saatlik tedbir amaçlı hastanede kalmıştım nstde 3 yerde 75 ten yukarı çıkmayan sancılarım çıktı ama düzenli değildi devam etmedi o gün alttan muayene de edildim 1 cm açıklığım da çıktı. Yalnız doktor riskli vs demedi 24 saatten sonra eve gönderdi ilaç vs vermeden. Böyle belirtileriniz oldu mu? Ya da içinizde olan varsa yardımcı olabilir misiniz? Çarşamba günü randevum var bunu doktoruma da söylüycem ama bide size sormak istedim.