Lastmoon ya o ağrılar normal aslıdna rahim büyüdükçe bebek yukarı çıkıyor bele ağtı gapması cok. Normal önemli olan kasılmaların olmasın bu
korkma sakın sürekli kontrole git hareketlerine bak
en ufak bişey hissedersen hemen doktora git çok çok öenmli
bebeği küvezde bırakmak cok zor onu öyle kablolu serumlu görmek insanı bitiriyor 😢😢😢😢😢