Pelin08 bende buna benzer bir post açmıştım pek ilgi çekmiyor canım maalesef...ben sütü uht pastörize tüketiyorum ama yoğurdu kendim köy sütünden yapıyorum daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum market yoğurtları suyun içine sanki yoğurt tozu karıştırmışlar gibi çok yapay geliyor