Handaan Melinarya ben 3.ayımda kullandım regenesis diye bir ilaç benimde ilk aylarda ufaktı gelişimi azdı sonrasında bu vitamini önerdi doktorum şükür bebeğim toparladı sonrasında
zcolak Melinarya benim doktorum da vermedi sorduğumda ise taze balık yiyebiliyordunuz kullanmana gerek yok ve yaşında genç o yüzden beslenmene odaklanmanı öneririm demişti R_abia
Tugceee123 Melinarya takviye besin alımı için bence doktoruna danış ama ben ocean plus omega kullanıyorum çok memnunum Öneririm güvenilir bir marka elenatal 1 ile birlikte alıyorum çok şükür bir sıkıntı yaşamadım
Melinarya R_abia decavit ve santafer verdi hiç bi faydası yok sankı ben kılo alıyorum çoçuk almıyor pek soruyorum doktora zor cvp alıyoz balık hiç yiyemeden hamılelık bitçek nerdeyse
R_abia zcolak 6. Haftamdan beri bunu kullanıyorum gelişim geriliği var diye vermedi ve hepte haftasıyla uyumlu 2 hafta önde gelişimi bu hapında bukadar faydası oluyormu bilmiyorum
zcolak R_abia mutlaka faydası vardır tabi ben çok ilaç kullanma taraftarı değilim birde balık bizde bol bulunuyor eniştem zıpkınla dalar taze balık yemek daha cazip geliyor 😂
Demirleblebi Balık tüketebilenlere gerek görmüyorlar genelde. Ben vejeteryanım o yüzden ilk haftadan beri vejeteryanlar için olan bir omega 3 hapı verdi.