Emineemre Şubat ayında kucağıma alcağım bebeğimin heyecanını bizimle yaşamak istemezmisiniz teyzeleri İstanbulda yaşıyoruz belki arkadaş oluruz 🙈
Supermom35 Emineemre bende geçen şubat annesiyim. Böyle görünce bi duygulandım Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin 😊🙏
Gizemiray Bende şubat annesiyim hayırlısıyla 9+1 olmuş olmam gerekiyor şu an 😊 neresindesinz İstanbul’un 😊
Emineemre Gizemiray 7+3 olduk bizde sancaktepede oturuyorum sen nerde oturuyosun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏼☺️
semravekuzusu Bizim de 1mart görünüyor ama ilk gebelik sezaryen olduğu için muhtemelen 38den sonra sezaryenle alınacak.bizimki de yani Şubat bebeği olacak nasipse🥰
busragrgn Benim de 10+5 ben de şubat 3 annesi gibi görünüyorum bakalım🥰🥰 istanbuldayım Ümraniye de🙋🏼♀️