Fatihinannesiii 36+5 günlük hamileyim, vajinamda kasıklarımda batma gibi oturup kalkarken yatarken dönerken acı hissediyorum, neden acaba?
Eymnveannesi Fatihinannesiii aynisi bende de var hatta benim cıtlıyo doktora sordum güldü EE artik bebek yerleşiyor dedi 😊
Fatihinannesiii Eymnveannesi evet dönerken de çok oluyor, kalkınca da ayaklarımın altı sızlıyor gibi sanki son günler ya ondan olsa gerek
NhLpRn 32deyim bende de vajina da batma ve baskı var ili gündür 🤷🏻♀️Normal mi erken doğum belirtisi mi bilmiyorum ama
esra1907 NhLpRn ne yazık ki erken doğum belirtisi ben dün acile gittim rahim ağızı kısaldığı için oluyormuş bu sancı çıktı nst de dün serumlarla durdurdular çok şükür
NhLpRn esra1907 31+1deyim cumartesi doktor kontrolüm var nstye kendisi bağlar mı doktor ultrasonla mı anlar erken doğum olup olmayacağını
Fatihinannesiii esra1907 bende de hafif pembemsi akıntı geldiği için rahim kısalması dedi doktor ama ne sancı var ne başka bişey çocuk doğum pozisyonunu aldığı için aşağı doğru baskı yapıyormuş ondanmış heralde benim acım
NhLpRn esra1907 evet sertleşiyor taş gibi oluyor bazen , bazen de aldığım nefes yetmiyor gibi hissediyorum derin derin bi kaç defa çekmem gerekiyor
esra1907 NhLpRn aynen canım korkutmak istemem benim öyle diye seninde olacak değil ama benim dün nst de Doğum sancılarım çıktı 31+5 haftalığız