Kızlar bi haftadır bebeğimin hareketlerinde baya bi azalma ve yavaşlama var hareket ediyor ama ağır ağır bide azalmış normal mi sizce kontrolüne bi hafta var size de sormak istedim aynı şeyleri yaşayan vardır belki diye uygulamada yeri daraldığı için bu tarz şeyler normal diyo ama bi yandan da insan korkuyor bi terslik mi var diye 🤔