Skrysmt Kızlar 37+1 olduk. Ve biz hala geziyoruz. Bugün Sakarya ‘dan İstanbul ‘a gezmeye gidiyoruz. Kendimi çok enerjik hissediyorum. Sizlerde durumlar nasıl?
Skrysmt Damla01 Damla01 1-2 gündür bizimki de böyle.Alan daraldı omdan hareket edemiyordur canım:) Yarın doktora gideceğiz bakalım paşa ne durumda :)
Skrysmt eliff26 Sağol canım teşekkür ederiz:) Hareket lazım canım. Mümkün olduğunca hareket etmeye çalış bu ara bize en çok lazım olan şeyler:)
Gamzedeyimdeben Benim 37+2 oldu hiç bir belirti yok geleceğine dair. Arada yürüyüş yapıyorum ama bu hafta halsizlestigimi farkettim
Skrysmt Gamzedeyimdeben Bizde de öyle canım paşanın içeride keyfi rahat heraldr gelme niyeti yok anlaşılan:)
Tugceksck Skrysmt Bizde 37+2 yiz bi iki gündür hareketlerinde azalma var gibi yeri daraldı ondan diye kendimi sakin tutmaya çalışıyorum 😏
Skrysmt Tugceksck Aynı durum bizdede var. Hareket yavaşlıyor alan daralıyor canım o sebepten. Yoksa bizimki deli hareketliydi. Şimdi yavaşladı