Gunaydin guzel anneler:))gecenlerde yazmistim rahimde biraz acikligim var dusuk tehliken var 1 hafta yatacaksin demisti doktorum progestana gerek yok demisti dun tekrar kontrole gittim aciklik ayni ilerlememis bu guzel ama kapanmamis da dedi bir hafta daha yat haftaya tekrar gel bakalim eger hâlâ ayniysa dikis atariz dedi nasil bisey bu dikis bilgisi olan yazabilir mi doktorum ameliyathane ortaminda uyutup yapicaz kisa bi islem dedi ama korktum acikcasi bu ara ikili testimin sonucuna da bakti cok sukur hersey normal dedi bebege de bakti suyun da iyi keyfi gayet yerinde dedi:))