Kizlar merhabalar diger hesabim shifresini unuttum diye yenisini acharak post paylashtim.Ben azerbeycanda yasiyordum ve su an turkiyeye tasiniyoruz vir sureliyine ve bebeyim mamasi deyismek zorunda turiiyede olmadigi icin o mamadan😔Sevgili anneler sizden yardim istiyorum bebegim 4 bucuk aylik sadece mama yiyor beni bilgilendirirmisiniz hek uygun hemde saglikli bebek mamasi onerilenirz bir de fiyatlari olursa cok sevinirim❤️❤️Simdiden tesekkurler