As_1 Kizlar kan sekerim ve kanim düşük ckyr her sefrnde ne yapmm lazim hemşirem kan ilacyla pekmez ye dedi fln ne yapablirim yasayan yada bilen varmı 😏🤔
Emine982 Bende de aynı sorun var cnm 7 dı ilk hamıle kaldıgımda şuan 11 oldu çok şükür kecıboynuzu özü al eczaneden iç sabah akşam çok faydasını gördüm