SerpilzgrBiil Arkadaslar 18+4 haftalık hamileyim nasipse kızımız olacak isim konusunda kafam cok karısık varmı önerileriniz
Ygmrsntrk SerpilzgrBiil Allah nasip ederse bi kızımız olucak ve ismi Kumsal Liya 🧚♀️❤ #sağlıklagelmeleğim
hazeloguz SerpilzgrBiil biz de 18+2 yiz 🤗 Miray koyacağız kızımızın adını 🌸 “Elif Ela” ismini de iki isim koyarsak diye düşünmüştük🤗
SerpilzgrBiil Canimbebegim kesnlikle erkek ismi bi ton buldum kız ismi bulamıyorum aklımda bi kac tane var ama kafam cok karışık
SerpilzgrBiil Kızlar çok tesekkür edeem hepinize önerilerniz için inşallah bi isimde karar kılabiliriz
Merveersoy SerpilzgrBiil bende 18+2 bizimde prensesimiz olcak inşallah 🤗 Ecrin mina koymayı düşünüyoruz 💕 yani Ben düşündüm eşim de onayladı 😀