Merhaba anneler ilk gebeliğim 17+3 teyim bayan kuaförü olduğum için sürekli ayaktaydim bu aralar cuma günü kontrole gittim bebeğim görünmedi çatıya düşmüş doktorum yatis verdi 1 gün kaldım eve geldim şuan hala aşağıda olduğunu hissediyorum ayaklarımın altına yastık koyuyorum uzanıyorum hatta göbeğine kahve koy
yukarı çıkar diyenler oldu onu da yaptım başka neler yapabilirim yardım lütfen?