prenses_annesi16 canım ben 37. haftadayım.Son 1,5 ayda 5 kez bayıldım.Tansiyonum ve şekerim çok düştüğünde oluyor.Tabii ben bebek hareketlerini hissediyorum.Ben daha yarı baygınken bile hareket ediyor oluyor.Pek etkilenmiyor gibi ama iyi bir şey değil tabi bayılmak hem anne hem bebek için.Artık çok daha fazla dikkat ediyorum tansiyonuma.Aç kalmamaya özen gösteriyorum,günlük az tuzlu ayran içiyorum.Aç kalmamaya özen göster,az ve sık bir şeyler atıştır.İnşallah olmaz bir daha.