Ayckntmt Serman ben de yaşadım 28+4 deyim ama bir sebep bulamadılar iki gün hastanede yattım çıktım istirahat halindeyim şuan 🤔
Serman Ayckntmt ben de baska bir sehirdeyim mecburen baska bir doktora gorundum simdi. Herhangi bir sebep bulamadı. Rahim ağzı açılması vs de yok. Sizin bir kere mi oldu birkac kere mi oldu akintiniz
Ayckntmt Serman 2 gün sürdü kahverengi akıntı ama aynen rahim uzunluğu iyi bebek aşşağıda değil yani sebep bulamadılar eski kanama olabilir rahim şuan kendini temizliyodur dediler çünkü eski kan belli kırmızı değil diye çok şükür sorun olmasında 🙏
Serman Ayckntmt insaallah sorunsuz atlatir saglikla kucagimiza alırız. Insan tedirgin oluyor. Her ne kadar bir sey yok dense de