Gamzeciks Deletedmom667 benim uslubum gayet yerinde merak etme. Senin egon tavan yapmış :) ben gözümle okuyorum canım ayrıca merak etme.
Deletedmom667 Gamzeciks aynen canım dediğin gibi gözünle okuyorsun ama algıda problem var demek istediğimde bu
Ozge3747 Gamzeciks Ben de 18. Haftamdan beri kullanıyorum lieracı. Aksine vücutta yapış yapış kalmaması hemen emilmesi kıyafetlere bulaşmaması benim için avantaj. Çok memnunum,25. Haftamdayım çatlağım falan Yok hala.
Osgem2019 İŞimdi liberalin işe yaraması için hamileliğin başından itibaren mi kullanmak gerekiyor diyorsunuz.
Ozge3747 Osgem2019 Başından değil ama göbeğiniz tam çıkmadan yavaş yavaş kullanmaya başlamanız gerekşyor
Ozge3747 Gamzeciks Kesinlikle erken başlamak ve düzenli kullanmak önemli, ve lierac bence bu alandakilerin en iyisi. Size katılıyorum sonuna kadar
Ozge3747 Gamzeciks Göğüs kremi lansinoh kullanıyorum ama daha tam olarak düzenli kullanmaya başlamadım, Doğumdan önce kullanmaya başlayacağım ama
Osgem2019 Evet henüz çok yeni hamileyim 6 haftalık ama 2. Ay tamamlanınca alıyım ben de göğüs için de ayrı krem mi almak gerekiyor
Hayat16 Gamzeciks bende 4 de basladim. Nemli birakmiyor, Ama bir kac gun kullanmasam aradaki farki anliyorum. O cilt gerginligini geciriyor.