Asime Merhaba men ikili test yaptirdim hersy qayet iyi cikmisdi ense kalinligi filan iyi idi simdi cocugunuz daun diyolar kimin basina boyle sey gelmis cok kotuyum.
Gamzeciks Asime detaylı ultrasonda girdin mi? Haftan gelmiş aslında bir perinatologa görün. Bebeğin her yerini tek tek inceliyorlar. Benimde testim riskli çıkmıştı. Sonra her yerine baktırdık tek tek çok şükür her ayrıntıyı göstermişti.
Asime Bahar4730 of canim bilmiyom napiyim kalmisim ortalikda o kadar agladim ben o bebeyi hiss ediyorum napicam simdi((
Asime Gamzeciks detayli ultrason oldum burnunda kemik biri var biri yok birde yureyinde sorun var downa gore amnyosintez soylediler doktor henuz erken diyo Allahim bu ne ya ((
Gamzeciks Asime amniyosentez biraz riskli. Nifty testi diye bişy var. Dna testi yapıyorlar. Senden kan alıyorlar sadece sonra bakıyorlar. Onu yaptırabiliyorsan yaptır. Kesin sonucu veriyor.