Zeynepasya24 Kızlar yarın 38 hafta olucam ama iki hafta gerilik vardı bizde dün kontrolde arayı biraz daha açmış dedi haftaya alabilirim dedi suyu Doğuma kadar yeter dedi kilosu 2500 ama çok korkuyorum nolur dua edin bana 😔🤲
Neslihan22 Zeynepasya24 hic korkmayin kizimi.da 38 de aldilar ama gelisimi 37 haftaydi ve kilosu 2900 ins hemen toparlar bebeginiz benim kizim bir haftada 3200 olmustu zayif dogan bebekler daha cabuk toparliyor
Sasah1441 Zeynepasya24 gelişim geriliği varsa mecbur alırlar canım hiç korkulacak bişi yok dua et içeride gelişimi durduysa dışarda sütünle gelişir haftası büyük çünkü
Zeynepasya24 Fatmabltc inşallh emer sütüm de olursa bende öyle düşünüyorum allahtan hayırlısı rabbim yavrularımızı bize bağışlasın
Zeynepasya24 Aylininzz kesin alalım demiyor ama alınacak büyük ihmital riske atmak istemez ama normal Doğumla mı alacak bilmiyorum Doğum pozisyonunda olduğunu biliyorum
Busraoz Zeynepasya24 O haftaya kadar gelebilmişsin ne güzel kilosu da iyi bence hiç kafana takma. Ben o haftalara gelebilmek için dua ediyorum🙏🏻 Sağlıkla gelir inşallah
Pelin08 Zeynepasya24 allah yardimcin olsun cnm korkma 2500 az degil yengem 39.haftada 2500 doğurdu cok hizli toparladi bebegimiz suan 4 aylik masallahi var icini ferah tut bol dua et
Julej Zeynepasya24 önce Allah’a sonra doktoruna güven hiçbişi olmaz Allah’ın izniyle bizim hekimlerimiz işini biliyor 🙏
Mhtpgnby Zeynepasya24 Ya benim bi arkadaşım 40. Haftasında 2.450 doğurmuştu ben anlamadım neden almak istiyorlar
Nisanurnur Zeynepasya24 canım hiç korkma benimde ole oldu her ağlamasında emzirdim 1 haftada nasıl kilo almıştı doktor şaşırmıştı
Zeynepasya24 Nisanurnur aslında taktığım konu oluşan bu gerilik gelişim geriliği neyden kaynaklanıyor araştırdım hep genetik diyor hastalıkta olabilir ama ben kötü düşünmek istemiyorum