Kuzlar merhaba cuma yatışım yapılmıştı. Elif malçoka gidiyordum beni hep normal doğuma teşvik etti sagolsun deneyeceğiz dedi. Bende heveslendim yapabilecegıme inandım gerçekten. Cuma sabah propess ilacı konuldu 12 saat rahim yumuşasın diye, sonrasında yapılan çatı muayenelerinden fazla ileri derecede rahmi elle uyaran müdahaleleler gecirdim pes etmedik ama suni sancıda sancımı artırmayınca cumartesi sabah 6 da elif hocaya tamam dedim. Çünkü sadece 1 cm açılmış. 24 saatte 1 cm🙈Ahududu yaptagı cayı, hurma, merdiven, ilişki bana yaramadı demekki😊 elif hoca beni artık dayanamadığım için sezeryane aldı 15 dakikada herşey oldu bitti. İyi ki böyle bir alternatif var. Hastaneden elif ve zeynep hocadan aşırı memnun kaldım sabaha kadar hastanede benimle ilgilendiler. Şansıma hastane yoğundu elif hoca nöbetçi olmamasına ragmen hastanedeydi. Zeynep alçöltekin çatı muayenesinde çok iyi, sezeryanımı ıkısı yaptı ve hep odaya gelip ilgilendiler. Bebişim sağlıkla geldi rabbime şükürler olsun. Sezeryan burada epidural yapmadı anestezi uzmanı spinal yaptı. Ben söylememe ragmen burda epidural cok yapmıyoruz dedi. Hemşireler, bebe hemşirelerinden de memnun kaldım. Zeynep hanımı özellikle tavsiye ediyorum. Elif hocayıda o doğurtmuş. İlk defa gidecekler bir deneyin. Suana kadar 4-5 kere kalktım yürüdüm gaz cıkardım. Çok şükür iyiyim😊