Bende ilk bebeğiminkini ariel bebek deterjanıyla 30 derecede bir saatlik programda yıkadım zaten tertemizler şimdi yine aynı şekilde yıkıycam inş daha sonra kaka ve ek gıdalara başlayınca mecbur derece ve deterjan değişiyo çünkü bebek deterjanları çıkarmıyo lekeleri ne yazıkki