Tam 9 haftalık hamileyim ve böbreklerimde geçmeyen bir ağrı var, yara gibi sızlıyor. Kontrolleri devlette olduğum için öyle ha deyince doktora gidemiyorum. 23 temmuz da randevum. Bunu hamilelik sürecinde yaşayan var mı kızlar? Sizce böbrek ağrısı normal mi? Yoksa bi sorunun işareti mi?