Asime Merhaba men ikili test yaptirdim hersy qayet iyi cikmisdi ense kalinligi filan iyi idi simdi cocugunuz daun diyolar kimin basina boyle sey gelmis cok kotuyum.
Gurbet72 Asime aynısını teyzeme de söylediler kaç tane doktora gitti her gittiği daha kötü şeyler söyledi kadının dünyası başına yıkılmıştı artık üzüntüden bi ay önce Doğum yaptı hiç bi şeyi yoktu sapa sağlamdı çok şükür sizde üzmeyin şakın kendinizi ben Eminim ki yoktur öyle bi şey
anya1234 Durun sakın hemen panik yapmayın🙏🏻Bazı gebeliklerde böyle yanılmalar olabiliyor👌🏻Ki zaten bütün testler %100 doğru değil... O yuzden panik yapmayin 3 doktora daha gorunun derim..
Asime anya1234 kalpte AVSD bulundu downdan oluyor oyle soylediler bir kacina gorundum ayni seyi diyolar
Asime Konul_Nilay evet ultrasonda bir kac yere gittim kalpte sorun var AVSD onuda googlda bakitorum down sindiromli cocuklarda oluyor esasen baska doktor yanina soylediler
Nrgl_ocl Banada aynı teşhis konuldu 20 haftalikken ikili ve üçlü testlerim temiz çıkışına.ragmen detayliya girdim herşeyin normal.oldugunu gördüm korkulacak bişey yok. Zaten %60 yanılma payı vardır % 100 olacak diye bir şey yok
Asime Nrgl_ocl detayli ultrasonda burunde bir yanda kemik yok soylediler ben 3 vermedim 2 verdi temiz cikmisdi baska ultrasonlarda kalpte problem var gorunuyo Offf ya
Asime [silindi] bebekden su almaq anyosintez istiyorar herkez bir sey soyluyor ama kalpteki sorunu kendimde gordum sorunun adi ise AVSD internetde var
Nrgl_ocl [silindi] ultrason da bakıp burun ver ense kalınlığında şüpheleniyorum.dedi detaylardan sonra içim rahatladı
Asime As_1 doktorum soylemedi down olduguni baska bir ultrason doktoru soyledi burun kemiyi yok filan o an dunyam basima yikildi sanki yurekde problem olmasi sorun diyil ameliyyat yapiyolar ama down olmasi cocuga gore skintili oluyor 😑
12_yil_sonra Asime geçmiş olsun inşallah aksi çıkar , amniyosentez yapıldı mı peki ? Net teşhisi amniyosentez koyuyor
tugcakkn Asime ammiyon sıvısı tarzı bişi yaptırmayın eğer durumunuz varsa nifty testi yaptırın kesin sonuç veriyormuş.Sağlıkla gelsn inşallah bişi yoktur 🙏🏻