Kızlar 1-2 haftadır 1-2 cm’lik açılmam var 38. Hafta içindeyim hatta doldurdum 38’i 🥰 Amma ne gelen var ne giden,sancılarımda oluyo sanırım (anladıgım kadarıyla) 😅🙈 Pilates topu,yürüş ve hurma’da önceliklerim arasında😄 Ama bu bebeler ne zaman gelir sizce? Benim gibi olan var mı? Napıyosunuz? Açılmam ne hızla olur acaba 🤷🏼♀️