Kfkf 33 haftalıgım karnım bugun butun gun sertti bebek de cok az oynadı bu neden oluyor normal. Mi doktora gıtmelimiyim bu kasılmamı oluyor ilk gebeliğim bilmiyorum
Fatma0534 Kfkf aslında normal çünkü yeri daralıyor artık ama erkenden doğum riskiniz falan varsa dr görünün
esra1907 Kfkf ayni şikayetlerden dün acile gittim nst de sancım çıktı yatışım yapıldı serumlarla durdurdular çok şükür bir doktorunuza danışın bence ne olur ne olmaz
Kfkf Fatma0534 riskim yok hiç olmadı ama cocuk d asagı baya baskı verıyor korkuttu biraz bu durum beni
Fatma0534 Kfkf valla kuzum ben 36 haftaligim benim ki makat gelis duruyo bazen öyle bi vuruyor ki çıkacak saniyorum haa içim rahat etmiyo diyosan da bi acile git derim
Meleknurrr Kfkf Canım bence ağrını bekleme bende 34 haftalığım sertleştiği için dün hastaneye gittim 50 60 sancı çıktı hiç ağrım yoktu bugün tekrar gideceğim yine çıkarsa iğne yapacaklar
Kfkf Meleknurrr ya bebek sertliği degil cunku kendi etim sert bende yarın muayeneye gideyim en kötü saglık ocagına gideyim belimde agrıyo cunku
Meleknurrr Kfkf Benimkide bebek sertliği değildi karnım komple sertti taş gibiydi inşallah bişey çıkmaz geçmiş olsun
esra1907 Kfkf bencede canım git valla bana dün yada bugün doğum olur diye korkuttular 🤦🏼♀️ Çok şükür iyiyiz
Kfkf esra1907 ben cok tezcanlıyım bana cekmiş bide şimdi böyle yapıp 40 haftada dogarlarsa sasırmam😀😀
esra1907 Kfkf benim rahim yapımdan dolayı erken olur dedi doktor kalp şeklindeymiş tabi rabbim bilir 😬