Askkokuluyavrum Mryu bence de yavaş yavaş yapmakta fayda var şimdiden başlasak anca biter ☺️☺️ Sağlıkla gelsinler insAllah kuzular sabirsizlanmaya başlıyor insan ama bi yandan da korkuyorum ben ne yazık ki endiselerim korkularım var
Mryu Askkokuluyavrum amin insalllahh 👶🏻 Bende sabirsizlaniyorumm ama dogumdan korkuyorum ne yazikki kabusum bile oluyor gece uyuyunca 😔
Melinarya Askkokuluyavrum benım bu üçüncü oluyor ilk oğlum doğdu rahatsızdı kaybettık cennet kuşum oldu ıkıncı oğlum 18 yaşında şimdide kızım olcek inşallah
Askkokuluyavrum Melinarya allah rahmet eylesin Rabbim geri de kalanlara omur versin insAllah 🙏🙏 sağlıkla kucağınıza almanız dileği ile hayırlı doğumlar
ceyda_oguz sleppy kullanmak isteyenn öyle bi düşüncesi olan varsa kend sitesinde cok güzel indirim var göz atın derim 5 paket 40 lı toplamda 200 bez 5 li ıslak mendil 5 paket ped 1 paket bakım örtüsünü 150 tl ye aldm