aysim_50 Arkadaşlar tam 1 gündür geçmeyen kasık agrım var sag tarafta. 16+3 günlük hamileyim. Bununla beraber baş agrım var. Sizce endişelenmelimiyim. Doktorum da izinde gidemiyorum.
Fatma0534 aysim_50 kuzum eğer hamile kalmadan önce adet zamanlarında bu tarihlere denk geliyosa o yüzdendir yada usutmus olabilirsin baş ağrısı bu haftalarda normal sanırım o haftalarda herkesde oluyor
Beyzanurlina aysim_50 normal canım kesen buyuyodur normal olarak bebişinde büyüyo kasık baş agrısını geçtik bele geldi sıra bı orayı yoklim dedi🤣🤣 17+4 haftalıgız 🌸
aysim_50 Fatma0534 aa evet tam da bu zamanlardı. Ilk defa duydum bununla ilişkili olduğunu. Teşekkür ederim. Insallah sadece bundandir kötü bir sey olmasında
Fatma0534 aysim_50 😊😊kendinden biliyorum çünkü o zamanlar gelince hala ağrısı hafif de olsa yoklar sagolsun hiç unutturmaz kendisini 😊😊
aysim_50 Cok teşekkür ederim kizlar rahatlattiniz vallahi. 4 aydır ilk defa hissedince korktum bir an. Ama agridanda kivraniyorum bu arada