Brc06 benim 20.haftada kanamam ve suyumda sızma oldu. Adet ağrısı gibi kasılmalarımda vardı. Endol ve progestan kullandım 15gün hep yattım. Kontrolde her şey yolunda dedi ilacı bıraktık yürüyüşlere başladım. 15gün sonra bi daha başladı aynı şey by sefer daha yoğundu bebeğin suyunda azalma yoktu cunku anında farkedilip müdahale oldu hep. 2gün hastanede yattım nstye bağlandım sancım cıkmadı. Yoğun damardan ilaçlar verildi rahim uzunluğum 22.hafta için olması gerekenden cok cok kısa idi. Tedavi sonucu yine 45mm civarlarına ulaştı. Hastaneden sonra 5hafta evde yattım ilaçlara devam ettim tuvalet dısında kalkmadım yerimden. Şuan 29.haftamdayım ilaçlarımı kesti doktor eski yaşantıma geri döndüm 1aydır maşallah. Serklaj için çok erken haftalarda olmak, daha önce erken doğum yapmış olman gerekiyormuş. Doktorum sana yapmak için cok geç kendi kendine rahmin tamir etmesini sağlayacağız dedi. ALLAHtan tedaviler işe yaradı. Bu sefer cok hareketsiz kaldığım için şekerim çıktı diyetle düşürmeye çalışıyorum. İnşallah atlatırsınız