Gebeliğim 38+3 haftalık 2 gündür bulantı ve kusmam var ama bugün daha kötüyüm karnımda serleşme ağrı var vajinamda iğnelenme var endişeliyim doğuruyor muyum acaba eşim uyuyor sizce kaldırıp hastaneye gideyim mi yoksa bekleyeyim mi yanlış alarm olabilir mi ilk gebeliğim tecrübem yok yardım edin lütfen