Awkim içinde milyon tane sentetik madde olduğunu duyunca ben 3 yıldır falan içmiyorum zaten ve inanılmaz selülit yapıyor onun haricinde benim doktorumun verdiği yasaklılar listesinde yer alıyor bence sizde bebisinizin sağlığı için doğana kadar içmeyin derim