Emine_8 Kızlar sırnakta yasıyorum 34 haftalık gebeyim esim sürekli işte yalnızım artık cok yoruldum bunaldım ailemin yanına gitmek istiyorum 10 saatlik yol gidebilirmiyim sizce
seher_unl Emine_8 ben kendi kullandığım arabada bile bazen sarsılıyorum siz otobüste çok zorlanırsınız bence doktorunuza danışın son ayınızmış birde
Simos44 Emine_8 34. Hafta için ne derler bilmiyorum biraz son zamanlarda sıkıntı ama yaparsanız da iki kişilik koltuk alıp rahat gitmek iki saatte bir kalkıp yürümek gerekli. Doktor izin verirse kafaya takacak bir şey yok ben Amerika’da yaşıyorum millet Doğuma bir ay kala Tr den 12 saatlik uçak Buraya geliyor.
Rrraaaiiinnn Emine_8 yapan vardir diye sormak istemisin bu soruyu diyelim ki ben gittim onca saat senin gideceğin mechul ayni bedene ayni sagliga sahip degiliz mantik su hamilelikte aklinda olsun herkezin bunyesi farkli ve tepkisi de farkli olur. Gunluk yasantindaki agri sizi durumuna gore cik yola millet bisey olmaz diyecekte sen yola cikcaksin cok sacma sana tavsiyem olsun. Kendini dinle sadece kimseyi degil.
Emine_8 Mevaninannesiii doktorun numarası yok cok kötü hissediyorum psikolojik olarak dogum stresi sırnak yalnızlık ailemden uzakta olmam burahya yazayım belki yapan vardır dedim 😔
R_Arslan Emine_8 acikcasi son zamanlar riskli diye biliyorum. Ayaklarin vucudun cok siser rahatsiz olursun bence ama biz ne desek bos mutlaka doktoruna danismalisin.🌿
Seymanur0707 Benim ilk doğumumda doktorum önermemişti bi sorunum yoktu onuda belirtiyim Otobüs kesinlikle olmaz ama kişisel arabanla sık sık mola vererek gidebilirsin demişti öyle yapmıştım bi problem olmamıştı.İnşallah sağlıklı kucağına alırsın bebeğini☺️
Ece111 Emine_8 ben 34 hastalıkken 4 saatlik yolculuk yapıp bir gün kendime gelememiştim ayaklarım falan aşırı şişmişti 10 saat bence çok fazla
Beyzanurlina Emine_8 uçaga almıyolarmı canım 😔 allah yardımcın olsun çok kötü bende batmandayım anneme geldım uçakla durulmuyo eşim görevde oluyo yalnız kalıyorum
Emine_8 Beyzanurlina uçak direk yok kuzum Ankara ya var burdan direk ordan da memleketime yine 10 saat evet cok zor beni en iyi sen anlarsın bi de sırnakta hiç bişey yok ne Bi çarsı ne bişey çok zormus gercekten 😔
Beyzanurlina Emine_8 yaaa cok uzakmıs canımm valla sabır versin rabbım sana sıkma canını oyalancak seyler bul yada annen gelebılıyosa gelsin yanına vakit geçirin sen gitme yinede cok uzakmıs 😣
Beyzanurlina Emine_8 oh ne guzel gelcek kuşum masallahın az kalmıs dogumunada yavruna süsler yap evde mesela hastane süsleri öle ugraslar bul kendıne oyalan valla başka yapcak bişeyde yok ben daha 17 haftalıgım kusmalarım coktu annem geldi gitti peşine ben gittim anneme bayramda doncem ondan sonrası aynı senın gibi olcam ne komsum var nede bısey her ay goreve gidiyo😣
Beyzanurlina Emine_8 ardahanlıyım aile tarafından ama istanbulda buyudum ilk defa doguya geldim 1 sene olcak evliyim😌