Mercan89 canım benim için yapıldı ve Allah’ın izni ile ilk doğumum normal di beni sancı odasına aldıklarında açılmam 4 cm di suni sancı İçin hazırlık yapıldı bu arada umreden bir arkadaşım benim adıma meryem ana otunu suya koyup üzerine meryem süresi okudu 1,5-2 gibi oda ya alındım 4:04 te kızım dünyaya geldi ve Doğum bitince aynı şekilde otu Sudan çıkartıp kurumaya bıraktılar ikinci gebeliğim ve Doğuma gittiğimde yine aynı şekilde yapılacak inşallah bir sıkıntı veya aksi bir durum olmaz ise bu bebeğimde normal olur