YelizCihan https://i.hizliresim.com/r0M7za.jpg https://i.hizliresim.com/7Bg43L.jpg https://i.hizliresim.com/P7kgJd.jpg Hangisi kalp atışı hangisi sancı, değerler nedir normal mi anlayamadım açıklama yapabilecek biri var mı :(
Sldysf YelizCihan ortalama 150-160la seyreden değerler bebeğin kalp atışı 25le seyreden değerler sancı. Sancın çıkmamış ara ara yükselmiş ondanda öksürmeni istediler sanırım.
YelizCihan Gamzeciks kendi doktorum değildi öyle olsa sormam zaten, acilde tanıdık bir ebe ilgilendi yanımdaki bayan da sıkıntılı bir doğumdu apar topar çıktık etkilenmemem için. soramadım hiçbirşey dönmedim geri de. Kendi doktorumla görüşeceğim yarın..
YelizCihan Sldysf yok öksürmedim hiç bebeğim çok hareketlendi ondan mı yada acaba bilmiyorum anlayamadım hiçbirşey
Gazell Yukarıdaki kalp atışı aşağıdaki sanci ve bebek hareketli olunca kalp atışı yükselmiş bebek hareketi yine sancı olan yerde çıkıyor kalp atışıyla yükseliyor oda
Gazell Yani senin o karışık gördüğün yerlerde bebegin hareket ettiği için kalbi daha çok atmış yorulmuş minik oynamaktan :) gayet normal bir nst