Bılıyorum gebelık platformu ve Hıc alakası yok Benı tanıyan bılır cok zor bır gebelık gecırıyorum kanserım nuksettı ve kemıge metastaz mevcut oldugu ıcın korkunç agrılar ıcersındeyım cok zor gecmıyor gunler 25 haftalık oldum psıkolojık olarak zor zamanlar gecırıyorum dunde evde besledıgım kedımın oglumun ılk goz agrımın dun veterıner kontrulunde kalbıne gıden sol tarafta kalınlasma oldugunu soyledı doktor farkedılmeseydı heran ölebılırdı dedı Atenololo ısımlı ılac verdı 4 e bolup verıyoruz ömür boyu icecek dedı basına boyle bır durum gelen var mı? Doktor bu ılacı ıctıgı zaman problem olmaz dedı ama ben cok uzuldum cok taktım bu duruma canım kadar kızım kadar cok sevıyorum onu 😢 Ikımızınde ıyı olması ıcın dua edın lutfen🙏🏻