Nurella2510 Merve0888 bende yaptırdım ilk gün birşey olmadı ikinci günde sadece kolumu havaya kaldıramadım ama öyle abartıldığı gibi bir durum olmadı sanırım bünyeyle alakalı 😊
Nazo61 Merve0888 2 hafta önce yaptrdm hiçte bişey olmadı agrı falan herkeste olack diye bişy yok eve gelince buz koy
Ebruss Ben bir doz oldum ama 5 gün kolumu hareket ettiremedim doktoruma ikincisine gerek varmı diye sordum yok dedi, dogumdan sonrada 3 doz oluyormuş onları yaptırırsın dedi. Çokkk felaket bir agrısı var ☹️
Srnkrbrn Merve0888 ben oldum birinci dozu hatta gec oldum sonrasında cok bas agrısı cektim acaba bişeyoldu mu diye korkuyorum simdi 29.haftam tekrar olsam mı olmasam mı diye düşünüyorum saglık ocagı kaydımı gec aldı eşimin işi dolayısıyla adres probleminden napsam kararsızım cok agrı cektm cünkü bas agrısı ondan mı bilmiyorum tabi de bakalım
ddamserc Merve0888 canim ben iki dozu da oldum hic öyle siddetli agri bulanti vs yasamadim ki igneden deli gibi korkarim normal sartlarda ve beni nasil korkuttular sana anlatamam bence bosver herkesin ne dedigini git vurul en fazla kol hareketin agirlasir o da bir iki gün kadar tüm olan bu
Aleyyynavefa Ben oldum canım ne vurulurken ne de sonrasinda zerre agrim olmadi sadece ilk iki gun igne yerim biyere degince aciyodu o kadar . Kisiden kisiye etkisi degisir