Kizlar persembe kontrolum vardi 39+5 de 1 cm aciklik var sadece doktor muanede baya canimi yakti bundan sonra acilman hizlanir dedi o gun biraz sancim oldu ama gecti haftaya persembe gel yatisini yapip suni verelim dedi dunde nisanim geldi sizce kendi sancilarim gelir mi perşembeye kadar