Merveyman Mehtap1803 canım ben geçen sene Nisan ayında kimyasal gebelik geçirdim sonra haziran ayında tekrar hamile kaldım 1buçuk aylıkken onuda kaybettim kese oluşmadı aldılar şimdi çok şükür 23+4haftalık oğlum hamileyim 👶🏼🤰🏼💙😇
Sulee123 Mehtap1803 mrh ben 2 ay sonra hemen kaldım hemde çok ugraşmamama ragmen kürtaj olmadı iseniz hiç beklemenize gerek yok işi hemen kalırsınız ama genelde hemen oluyor
Nur55 Mehtap1803 2. Hamileliğimde kimyasal gebelik geçirdim. Adet olmadan hemen bidahaki ay hamile kaldım hatta testte çift çizgi net göründü dedim herhalde ondan kaynaklıdır doktora gittim kese bebek oluşmuş Allah sana da en kısa zaman da nasip eder inşallah
suna2335 Üstelik ben bir kimyasal gebelik geçirdim bir boş gebeliğim olda sonra bu oldu şükür rabim me folik asit kulan mutlaka ama kadın doğumdan iste gebelik düşünüyorum de folik asit iste
Begum94 Mehtap1803 canım bende kimyasal gebelik geçirdim şimdi hamileyim doğumuma az kaldı altı ay sonra hamile kaldım
Slmmrb Ne çok kimyasal gebelik geçiren var? Arkdşlr doktora adet gecikmesinin üzerinden kaç gğn geçince gitmeliyiz?
Sulee123 Slmmrb 4 5 gün sonra git zaten hemen göremiyorlar yani hatta 1 hafta geçsin bu seferde stres oluyorsun bebek gözükmedi acaba boş mu yok kalp atış duyamadık vs gibi hiç gerek yok bir hafta bekle olmassan git
Minnosizmmm Mehtap1803 canım ben 18 martta kimyasal gebelik yaşadım sonlandı 16 haziranda 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim şuan 8+1 deyiz hiç canını sıkma ve sakin stres yapma bak en azından normal yolla hamile olabiliyorsun. Hem kimyasaldan sonra rahim kendini yeni sağlıklı bebeğe hazırlıyormuş 🐣🌼💓
Sdemirel Mehtap1803 ben bir kez adet oldum kimyasal gebelikten sonra tekrar hamile kaldım 22+2 günlük olduk bile 😊
Simya34 Mehtap1803 ben 3 ay sonrası hamile kaldım,o da 7 haftalık kalp durmasından kürtaj oldum,şimdi araştırma hastanesinde kan pıhtılaşma,kromozom analizi yaptırdım sonuçlarımı bekliyorum,aklım olsa ilk kimyasal gebelikte araştırma hastanesine giderdim..