Arkadaşlar adetime 10 gün var. Karnımda şişlik var ve kasıklarımda da ağrı. Belim de çok ağrıyor. Bu durumu yaşayanlar var mı? Bebek çok istiyoruz 😔 Umutlanmak ta istemiyorum ama sizce test yapmalımıyım? Ya da ne zaman yapmalıyım? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum 😊