Asenammm Canim 41+2 olmustuk sancim vardi ama dogum degildi hastaneye yattim acmaya çalıştılar 2 cm.olunca balon taktilar onla 4 cm oldu sonra suni sanci verdiler ben 52 saat sanci cektim 4 dakikada dogum yaptim
Hamisanne Ben 41 inci haftadan korkuyorum kakasını yer filan diye nasıl sabrettin bu Çarşamba kontrolum var 40+0 olucaz o gün ben doktorum dan suni istemeyi düşünüyorum eğer sancim olmazsa
Asenammm Insan sabir edio gercekten bende cok korkuodum kakasini yer die ama rabbim hadi melegim annenin yanina die emir vermeden ne yaparsak yapalım bebek dogmuo sabir et bolca dua oku ben o sanciyi cekerken bile hep dua okudum