Seyda5234 merhaba öncelikle çok geçmiş olsun geçen hafta cuma bize de aynı teşhis kondu ve iki dr da onayladı salı günü amniyosentez oldum günlerdir çok kötüyüm çok zor geçiriyorum daha sonuçlarımızın çıkmasına bir ay var gebelik sonlanması da olabilir dediler genetik veya kromozamsal bir şey varsa ya da beyinde sıvı toplanmasına bağlı gebelik sonlanması dediler bende aynı 26. haftama denk gelecek sonuçlar çıktığında sizin dr tam olarak ne dedi