Busucan Ne güzel yazmışsın ☺ Gülümseyerek okudum hepsini, sanırım birinden bunları duymaya ihtiyacım vardı. Kürtaj oldum bu ay içimdeki boşluğu tarif edemem, insanların ne acelen var bekle biraz demesine aldırış etmeden ikinci gebeliği istiyorum herşeyden çok 🙏🏻 Sabırsızım, bi yandan da korkularım var ama öyle güzel anlatmışsın ki Allah ol der ve olur. Allah nasip ettiyse önünde hiç bir engel kalmıyor, bunun bilincinde olmak muhteşem bi gönül rahatlığı ☺ Rabbim miniğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin, önceden hep derdim kızım olsun.
Erkek düşüncesi aklımdan bile geçmezdi, geçiremezdim. Doktorun kalp atışı yok demesiyle birlikte hissettiklerimi hiç bir kalıba koyamam tarif edemem. O günden sonra ne kız ne erkek hep belki atar kalbi diye bekledim ama olmadı. Şimdi bakıyorum öyle bi kaç yerde okuyorum cinsiyet belirleme vs, o kadar boş ve komik geliyor ki insanlar bazı şeylerle imtihan olmadan kaybetmeden asla değer bilmiyorlar. Cinsiyet belirlemeden önce keşke herkesin önceliği sağlık olsa diyorum artık, bundan önemlisi yok çünkü anladım. Rabbim herkese hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin , duanızda beni de unutmayın 💕