Merhaba arkadaşlar,
Bu konuyla ilgili olabilecek buradaki tüm postları okudum. Hayatımda okumadığım kadar kişisel gelişim tarzı kitaplar ve devamlı dua tespih ve Kuran’a başvurup Allah’a da sığınıyorum. Çok şükür travmatik bir olay yaşamadım ancak 5. ayın ortasından beri aşırı derecede arabalardan özellikle karşıdan karşıya geçmekten korkar oldum. Panik atak gibi durumlar, aldığım tüm kiloyu vermem gibi durumlara sebep oldu. Psikiyatriye de gittim plasentaya geçmeyecek bir antidepresan verdi. En azından uykusuzluk ve titremeler azaldı ama korkumu yenemiyorum. Geçmişte iki düşük ve bir rahim ameliyatı oldum, her gün kan sulandırıcı iğne oluyorum bebeğe bir şey olmasın diye. Belki onların da etkisi vardır böyle bir hâl yaşamamda. Ne tavsiye edersiniz? Allah kimseye yaşatmasın. Yine de şükür hâlimize.