2 hafta önce hastanede yattım 1 buçuk - 2 cm acilmam vardı sancım vardı yattım ciğer geliştirici oldum ciktim evde ilaca başladık şuan hala ilaç kullanıyorum 34 +3 olduk tabi bizim tarihler biraz karışık hep gecikmem oluyordu duzensizdi ulturosonda onde gidiyoruz neyse asıl sorun bu gün bebeğin hareketlerini hep göbek deliğinin altında hissediyorum aşşağıya basıyor sanki idrar bir anda altından gelicek gibi aslında yok tuvalet ihtiyacım ama aşşagıya basması beni korkuttu doğum yaklaşıyor mu acaba ?