Merhaba kızlar 26+5 haftalığız bizde
arabasını falan aşdık kıyafet konusunda da 0-3 çok alma dediler çabuk büyüyüp giyemiycek diye bende 2tane 10lu hastane çıkışı 2 tane 5li hastane çıkışı bi kaç tane alt üst takım daha aldım
zıbında 0-3 fazla almadım hastane çıkışlarının içinde de var diye ama az oldu gibime geliyo az mı sizce de battaniye tulum çorap eldiven şapka ağız bezleri müslin örtüler falan tamam onlarda eksik yok ama 0-3 kıyafet daha almalı mıyım