Babymam Aysem2012 canım 13 haftamdan beri baskı hissediyorum dinlenemediğim için oluyor progestan fitil kullanıyorum her gün daha rahat oluyor lavoboda falan şişlik dolgunluk oluyor değil mi hareket ettikce
sevgitekes Aysem2012 bende 24+5 bende de var birkaç haftadır vajinada ağrı yürüyünce fazla erken doğumu tetikler mi diye korkuyorum😔 kaynanama da herkes hareket etsin yürüsün demiş ama bugün götürdü yürüdüm mahvoldum yürüyünce baskı var vajinamda ve ağrı
LeylaCan Babymam afedersiniz benimde öyle dolgunluk hissi var ve şiş gibi vajinamın dudakları. neden progestan kullanıyorsunuz?
Babymam LeylaCan erken doğum riskim var ve dolgunluk hisside beni aşırı rahatsız ediyordu doktorum o yüzden fitil verdi ki rahatlatsın gerçekten de daha iyi oluyor
Aysem2012 sevgitekes dişari hep Bi baskı yapıo zaten yürü die ama halımizi biken yok boş konusanlara bakma dinlen. Once de oldu doktor vajina genişliyor diyor ama ben korkuyorum erken Dgm riski var diyor
sevgitekes Aysem2012 benim bildiğim son ay yurunur ayn dinlenicem suan erken Benim için doktoruma da sormadım niye oluyo diye