Canım ben kullandım 4. Aya kadar ama iğnesini eş değeri falan var zofran ben kusmadan hastaneye yattım ondan vermişti ama bebekte yarık damak ve yarık dudak olmaya sebep oluyormuş doktorum kesti bu nedenle hemen detaylı ultrason da çok şükür bir şey çıkmadı sağlıklı evet cok etkili bi ilaç ama kullanma derim ben