zey19 canım değerlerimiz çok iyiydi hatırlamıyorum şuan ama nasip işi çok kafana takma stres yapma. Ben aşılama yaptığımda kendime dikkat ettim iş güç yapmadım ama evde de oturup nasıl oldu tuttumı diye düşünmedim. Çok güzel geçirdim sonra güzel haberi aldım ama nasibi yokmuş kaybettik bebeği dana tavsiye kafana takma stres yapma güzel geçir günleri bol bol Yasin’i Şerif oku ben öyle yaptım