Kızlar 26 haftalık hamileyim. İlk zamanlar qfolat diye bi vitAmin vermişti doktorum. Şimdi yaklaşık 2aydan fazladır ocean mummy balık yağını içiyorum. Ama yani şimdiden 10 kg aldım. Haşimatoluyum. İlaç kullanıyorum yani almamam lazımdı bu kadar çünkü normal şekilde yedim. Sonra en son kontrole gittiğimde değerlerim çok iyi olduğu için balık yağını bıraktım ve bu ay hiç kilo almadım. Kiloyu balık yağı mı yapıyordu yani böyle bir etkisi var mıydı ya valla moralim düzeldi bebeğimin kilosu da benim kilom da iyi olunca.